espressocafe.ro

joi, 18 august 2016

Ce este un roll up

Era pentru prima data cand intram intr-un sgow-room si era al prietenilor mei, Ma invitasera sa il vizitez, mandri ca reusisera in sfarsit sa isi vada visul implinit. Parca nu aveam ochi destui pentru a cuprinde toate cate erau acolo. Prietenii mei imi povesteau entuziasmati cum va arata la final, cand totul va fi pe pozitie, cand vor avea in ambele incaperi roll up-uri, cand vor incepe sa apara clientii. Eu m-am uitat in jur nedumerita, incercand sa imi imaginez ce etse acela un roll up, insa nu am reusit sa aflu pana cand nu i-am intrebat.Au zambit si mi-au explicat cu rabdare ca un roll up inseamna un sistem de expunere tip Roller banner si ca este folosit de cele mai multe ori pentru expozitii, showroom-uri, magazine, mall-uri, hypermarket-uri, puncte de vanzare, campanii promotionale, sali de asteptare, sali de conferinte, pasaje de trecere, receptii, hoteluri, unitati de invatamant, cinematografe, teatre, cafenele, baruri, evenimente mondene, aeroporturi, campanii sampling, simpozioane, evenimente diverse."


Dupa ce mi-au explicat, mi-am dat rapid seama ca de fapt stiam ce sunt acelea roll up-uri, fara sa stiu ca asa li se spune. Vazusem de multe ori cate un rollup banner, atinsesem de multe ori cate un roll up pret de cateva secunde, dar nimeni nu imi spusese ca acelea sunt niste roll up-uri. Dupa ce am plecat de la showroom-ul prietenilor mei, m-am grabit sa intru pe internet pentru a afla mai multe despre aceste obiecte indispensabile zilelor noastre. Priviti un roll up pret de cateva secunde, atingeti un rollup banner si veti simti un fel de magie care va poate purta pe scurtatura in lumea sa. Daca aveti nevoie de roll up-uri, intrati pe site-ul HeadPrint.ro. Veti gasi acolo tot ceea ce v-ar putea trebui. 




"HEADPRINT - PRODUCTIE PUBLICITARA SI PRINT INDOOR/OUTDOOR/DIGITAL.
De peste 10 ani impanzim tara cu produse de calitate de productie publicitara si print. Mii de clienti au apelat la serviciile noastre si au ramas clienti fideli datorita relatiei speciale pe care o construim si pretuim cu fiecare client."



"Din dorinta de a satisface cat mai mult nevoile clientilor nostri am adaugat in permanenta servicii si tehnologii noi in portofoliul nostru, pentru a ne mentine la standarde inalte de calitate a serviciilor prestate.
Investim in permanenta in echipamente si solutii, in perfectionarea personalului si in acest moment oferim clientilor nostri:"


"Echipele noastre de montaj asigura instalarea, intretinerea si remedierea semnelor luminoase produse de societatea noastra atat in Bucuresti cat si in tara. Deasemeni montam orice tip de autocolant, tiparit, sablat, colorat in masa, window graphics, floor graphics pe diferite suprafete, pereti, vitrine, geamuri, placi, lemn, tabla, pardoseli, atat la interior cat si la exterior.
Alte servicii Productie Publicitara
Obtinere autorizatii pentru amplasarea reclame publicitare
Inramare panza canvas pe rama sasiu, tablouri canvas.
Termosudarea materialelor flexibile, bannere meshuri, lipire la cald.
Debitare profile aluminiu pentru imbinari perfecte, taiere in unghi intre 0-45 si 90 grade, la orice dimensiune
Termoformare - putem indoi la cald, in linie dreapta, pe o lungime de maxim 120cm, materiale precum plexiglas, forex si alte plastice, de pana la 6mm grosime."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu