espressocafe.ro

marți, 21 iunie 2016

Chirurgie estetica - blefaroplastia

M-au fascinat intotdeauna denumirile din sfera medicala. Sunt greoaie si daca nu esti familiarizat cu anumiti termeni, nu reusesti in vecii vecilor sa iti dai seama despre ce poate fi vorba. Asa am patit cand mi-au extirpat un rinichi. Operatia in sine se numeste nefrectomie, lucru care poate pune in incurcatura pe aproape orice om normal, zic eu. Asa se intampla si in cazul operatiei care, in termeni medicali, se numaste blefaroplastia. Daca nu esti medic si daca nu ai avut deja contact cu chirurgia estetica a fetei, cel mai probabil termenul de blefaroplastie iti este total necunoscut si de neinteles. Din pura intamplare am aflat ce este aceasta blefaroplastie, dupa ce o bloggerita pe care obisnuiesc sa o citesc a povestit pe facebook ca ar fi interesata de o marire de buze prin lipofilling, implanturi permanente de silicon sau cu injectii cu acid hialuronic. Atunci am intrat pe site-ul indicat de ea, Clinica Zetta, si am citit mai multe despre blefaroplastie, despre marirea buzelor, despre acid hialuronic si multe altele.


Pentru cei care nu stiu, o operatie de blefaroplastie inseamna, de fapt, chirurgia pleoapelor. Aceasta interventie poate aduce imbunatatiri aspectului pleoapelor, caci elimina depozitele de grasime, pielea care atarna si deformeaza conturul natural al pleoapelor si, implicit, al fetei. Prin blefaroplastie se pot corecta pungile de sub ochi, dar si coborarea pleoapei inferioare (nu stiu voua, dar mie imi da fiori omul al carui glob ocular este vizibil din cauza acestei coborari). Despre marirea buzelor si despre acid hialuronic mai stiam cate ceva, insa despre blefaroplastie nimic, asa ca mi-a prins bine citirea acelor informatii de pe site-ul clinicii Zetta. Poate mai tarziu imi fac un machiaj de seara si, cu ochii in oglinda, imi permit pentru o clipa sa visez ca apelez si eu la aceste servicii. Nu mai sunt chiar atat de tanara si stiu ca aspectul fizic este si el foarte important, ca nu doar sufletul conteaza, dupa cum incearca unii sa ne minta. 


" Zetta înseamnă o echipă medicală excepţională, cu peste 100 de ani de experienţă, adunaţi în mii de ore de operaţii sofisticate, autori a numeroase lucrări de specialitate şi studii, contributori la congrese profesionale internaţionale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi soluţii medicale.• Tehnologia de ultimă generaţie a clinicii este selectată special pentru a asigura lezarea minimă a ţesuturilor şi o recuperare mai rapidă a pacienţilor. Tot pentru cea mai bună experienţă posibilă, am ales soluţiile dedicate anesteziei, spaţiilor de recuperare, întregului mediu Zetta. Designul modern, minimalist, maximizează calitatea experienţei.
• Am încastrat în temelia clinicii jurământul lui Hipocrate. Il veţi vedea în clinică, la intrare şi îl veţi regăsi în comportamentul echipei medicale. Tradiţia profesională cuprinsă în jurământul lui Hipocrate pune pacientul în centrul întregii acţiuni medicale, alături de respectul faţă de maeştri şi căutarea continuă a soluţiilor optime, în beneficiul pacienţilor."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu