espressocafe.ro

vineri, 18 decembrie 2015

Rochii elegante cu reduceri de cel putin 50 %

Daca ma intrebati pe mine, va spun cu sinceritate ca pe site-ul Helen Boutique am vazut unele dintre cele mai frumoase rochii elegante pentru ocazii si chiar mi-am comandat vreo doua cu o luna in urma. Acum parca imi pare rau ca m-am grabit, ca pana la sarbatori mai era destul timp si in luna decembrie exista pe acest site o multime de reduceri de cel putin 50 %, lucru care ma face sa imi verific inca o data cardul, sa mai tai de pe lista unele produse care nu imi sunt absolut necesare, sa mai fac economii pe ici, pe colo, in speranta ca voi putea profita si eu de aceste reduceri. Tin minte ca mama mea imi spunea foarte des ca o femeie care se respecta are intotdeauna in sifonier cateva rochii elegante, rochii de seara nepurtate, cu care sa se poata imbraca daca se iveste ceva neasteptat, daca afla in ultima clipa ca trebuie sa mearga la o petrecere selecta, la un eveniment important, oriunde i-ar trebui o tinuta de-a dreptul rafinata. Cred ca vorbele ei inca ma urmaresc si ma fac sa vizitez des site-ul amintit mai sus. 


Dupa cum va spuneam, eu chiar mi-am comandat luna trecuta niste rochii elegante de la Helen Boutique si tare am fost multumita. Nu este nici o diferenta intre pozele de pe site si felul in care aceste rochii de seara arata in realitate. Uimita ca pachetul mi-a sosit in conditii foarte bune si intr-un timp atat de scurt, m-am grabit sa il desfac. Nu doar ca rochiile aratau foarte bine, dar materialul era surprinzator de inalt calitativ, cusaturile erau trainice si totusi atat de ferite de ochii curiosilor, iar croiala... Da, croiala rochiilor a fost cea care m-a convins sa le cumpar si tot ea a fost cea care m-a facut sa ma plimb prin fata oglinzii pana cand sotul meu a obosit sa ma priveasca cum zambesc visatoare cu gandul la serile magice pe care le voi petrece de sarbatori imbracata cu aceste rochite. 

Care este avantajul celor ce isi comanda produse de la Helen Boutique? In primul rand faptul ca rochiile au preturi foarte bune (nu uitati de reducerile din decembrie), ca sunt exact ca in pozele de pe site, dar si ca exista o multime de rochii in categoria oferte speciale. "www.helenboutique.ro este un magazin online cu haine de dama care a luat nastere in urma cererii clientelor si partenerilor nostri,devenind astfel mai usor de urmarit noile modele pe care le lansam pe piata saptamanal."
PRODUSELE SE LIVREAZA IN FUNCTIE DE STOCUL DISPONIBIL, INTRE 2-5 ZILE LUCRATOARE , LIVRAREA SE FACE PRIN CURIER RAPID CU FIRMA URGENT CURIER IN RAZA LOR DE ACOPERIRE SI COSTA 19 RON, PENTRU LOCALITATILE AFLATE IN AFARA ARIEI DE ACOPERIRE A FIRMEI DE CURIERAT LIVRAM PRIN POSTA ROMANA SI COSTA 10 RON.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu