espressocafe.ro

joi, 17 decembrie 2015

Fotograf de nunta

Am ajuns acasa la mireasa tocmai cand pregatirea buchetului era in toi. Prin intreg dormitorul erau imprastiate vaze pline de flori, pe pat erau fundite, bolduri si margele, pe un scaun am zarit niste frunze negre, uriase. Cateva fete, prietenele noastre, se straduiau de zor sa multumeasca mireasa. Ba nu ii placea cum erau taiate florile, ba cum arata o anumita frunza, ba nu mai stiu ce. M-am asezat pe podea si am intrebat cu ce pot ajuta. Probabil mutra mea usor ratacita si degetele cu unghii taiate din carne nu i-au inspirat prea multa incredere, asa ca mi-a spus sa tin strans florile, sa le poata lega. Cu decorarea buchetului de mireasa se ocupau alte fete. Sau poate doar ajunsesem prea tarziu, dupa ce rolurile fusesera impartite. Cert este ca mare lucru nu am facut, asa ca mi-a ramas timp destul sa pozez buchetele frumos aranjate. Nu mi-au iesit mie cine stie ce poze, ca doar nu sunt mare fotograf nunta bucuresti, dar macar mi-au ramas niste amintiri placute si cateva invataturi legate de aceasta tehnica deosebita de a aranja buchetele necesare la o nunta. 

Cand a sosit momentul ca mireasa sa arunce buchetul, din intamplare eu eram fix in acea zona. Chiar nu voiam sa il prind, ca sunt deja foarte maritata. In plus, cum sa rapesc bucuria si speranta atator fete tinere ce asteptau cu mainile intinse, in vreme ce un fotograf nunta bucuresti imortaliza fiecare moment in parte? M-am dus grabita spre masa mea, am luat aparatul foto si m-am pozitionat langa profesionistul care se ocupa de fotografiile acelei petreceri. Aruncatul buchetului este unul dintre momentele mult asteptate de invitati. La nunta prietenei mele aveam un motiv in plus sa tremur de nerabdare anticipand clipa. De ce? Pentru ca buchetul miresei, oricat ar fi fost el de frumos (si chiar a fost deosebit, va jur!), cantarea o tona. Inainte de nunta fusesera multe glume pe tema greutatii lui. Intamplarea a facut ca buchetul miresei sa fie prins de catre una dintre cele mai slabute fete prezente la adunare. A tresarit, s-a aplecat aproape insesizabil, apoi s-a dezechilibrat si a cazut. Dar nu a dat drumul florilor din mana, iar asta ne-a facut pe toti sa radem cu lacrimi, in vreme ce fotograful continua sa surprinda instantaneu dupa instantaneu. 

Mi-ar fi placut ca in acest articol sa va spun mai multe despre cum arata si din ce era facut minunatul buchet pregatit de mireasa, dar am uitat cum se numeau frunzele negre. Voi incerca totusi sa il desciu in cateva cuvinte. Trandafiri de un rosu aprins se amestecau cu niste frumoase kale albe, iar in jurul lor, ca un zid negru, de netrecut, dar atat de placut ochiului incat toata lumea s-a mirat de el, de eleganta, simplitatea si rafinamentul cu care fusese lucrat. Tulpinile florilor fusesera invelite in funda rosie, iar peste funda fusese lipita o bucata de dantela alba decupata sub forma de buchet de flori. Nu stiu daca am reusit sa va arat in cuvinte imaginea. Probabil ca nu, insa promit sa pun poze cu el imediat ce le primim de la fotograf, caci ale mele nu sunt foarte reusite si nu vreau sa ii stirbesc tocmai eu din frumusete. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu