espressocafe.ro

vineri, 11 decembrie 2015

Contactori de calitate

Nervos, a trantit trusa de scule pe masa, si-a aprins o tigara, a baut cu sete din paharul de suc, apoi mi-a spus ca ii trebuie neaparat niste contactori de caliate. Contactori de calitate? am intrebat eu, nedumerita. Ce mai sunt si aia si la ce folosesc? M-a privit. Era deodata linistit, amuzat, asa cum il stiam eu de obicei. Din senin a inceput sa rada si mi-a spus ca am fost probabil rusinea liceului energetic, locul unde mi-am petrecut niste ani din viata si de unde ar fi trebuit sa ies un soi de as in domeniul respectiv, mai ales ca am invatat la profil electric. Am ras si eu si i-am spus (a cata oara?) ca a fost o simpla intamplare sa ajung la acel liceu, ca m-am axat fix pe materiile care ma interesau si ca stiam sa ma fac placuta in ochii profesorilor, in asa fel incat sa imi dea note acceptabile la materiile ce ma puneau in dificultate. Si daca tot am ajuns la materiile care ma interesau, am pus repede mana pe dex (dictionar explicativ, pentru cei care sunt pasionati de contactori de calitate si nu de literatura) si am cautat cuvantul contactor, sa ma lamuresc. Iata ce am aflat: contactorul este un "Întrerupător care închide un circuit electric sub acțiunea unei comenzi de la distanță, menținându-l închis numai atâta timp cât se exercită această comandă". 

Aha, deci nu reusea sa dea de cap chestiei la care lucrase intreaga zi, din cauza ca nu avea un intrerupator bun, de calitate. Si pentru asta sa se enerveze in asemenea hal? Barbatii astia se poarta uneori ca niste copii rasfatati, mi-am spus in gand si m-am decis sa ii fac o surpriza, ca sa nu mai spuna ca stau degeaba toata ziua pe internet. Am tastat cuvintele contactori de calitate pe google si am intrat pe site-ul diversmarket.ro. Mi-a fost putin mai greu pana cand am reusit sa gasesc pe site categoria in care erau ascunsi, apoi totul a mers foarte rapid, dupa cum ma si asteptam. Am plasat comanda fara sa spun nimanui nimic, apoi mi-am luat sotul de mana si l-am scos la plimbare, sa uite de contactori si sa se destinda. Intamplarea a facut ca plimbarea noastra sa se prelungeasca vreo doua zile, caci i-a venit ideea de a merge la munte si eu chiar nu pot refuza o asemenea oferta, caci nimic nu ma relaxeaza mai tare decat plimbarile pe poteci de munte. Pana cand ne-am intors acasa, chiar si eu am uitat ca dadusem o comanda pe internet. Am ajuns la timp pentru a ridica marfa adusa de curier. Surpriza si bucuria sotului meu au meritat cele cateva minute de deranj. Regret doar ca nu l-am pozat in clipa cand a pus mana pe contactori. :)

"COMANDA ONLINE

Plasarea comenzilor pe site-ul diversmarket.ro se poate face astfel:

1.Selectarea produselor si adaugarea lor in cosul de cumparaturi.

2.Completarea datelor dvs personale si / sau ale firmei dvs.

3.Selectarea modalitatilor de livrare si plata.

4.Finalizarea comenzii

Deasemenea va puteti inregistra pe site-ul nostru si apoi puteti plasa comenzile direct din contul dvs, avand astfel si un istoric al produselor comandate.

Toate comenzile sunt considerate a fi valide doar dupa confirmarea telefonica din partea departamentului de vanzari.

PLATA PRODUSELOR

Plata produselor se poate face fie ramburs la livrare direct reprezentantului firmei de curiererat sau prin ordin de plata in baza facturii proforme inainte de expedierea coletului."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu