espressocafe.ro

vineri, 18 decembrie 2015

Baterii auto la domiciliu

V-ati facut planuri pentru sarbatorile de iarna ale lui 2015, nu-i asa? Stiti deja unde veti petrece Craciunul si revelionul, cu cine veti petrece si ce anume veti face pentru ca distractia sa fie maxima, nu-i asa? In aceeasi situatie sunt si eu. Mi-am facut planuri, pentru unele dintre ele deja am depus eforturi sa le pun in aplicare si celelalte stau la rand, nerabdatoare sa iasa la lumina. Din pacate, pentru ca nu avem masina, optiunile ne sunt oarecum limitate, caci de sarbatori este tare greu de circulat cu autobuzul, trenul sau caruta. :) Mi-ar fi placut sa petrecem seara de revelion la munte, de exemplu, sa bem vin fiert si sa ne tavalim prin zapada (spre sa ninga pana atunci), insa intoarcerea acasa e cumplit de complicata si obositoare. Depinzi de trenurile care sunt inghetate si au mari intarzieri, gasesti tot felul de betivi cu chef de cearta, care in spinare o multime de bagaje... Mai bine nu...

Zilele trecute am descoperit ca nu toata lumea si-a facut planuri pentru sarbatori, unii din motive de-a dreptul caraghioase, chiar mai caraghioase decat ale mele. Eram prin bucatarie cu mici treburi. In fata bloului, un vecin se plangea cuiva ca nu poate face revelionul la tara, in casa veche a bunicilor, ca acolo nu este curect electric, ca nu dispune de generator si nici nu l-ar tine toata noaptea bateria auto, sa poata asculta muzica, sa danseze cu prietenii, sa cante... M-a apucat rasul, caci tocmai scrisesem pe blog un articol despre baterii auto si locul unde pot fi ele gasite usor. Vezi, vecine, daca stai toata ziua sa speli masina in fata blocului, in loc sa imi citesti blogul? Ai fi stiut acum ca nu trebuie sa umbli prin oras in cautarea unei baterii auto, ca s-au deschis o multime de magazine online de unde poti comanda intr-un minut orice iti pofteste inimioara, i-am spus pe jumatate amuzata, pe jumatate serioasa, asa cum vorbesc eu de obicei. 

El a ridicat mirat ochii spre mine, a zambit si mi-a spus ca habar nu are cum sa comande online, ca "nu prea le are el cu internetul si cu magazinele astea online". Ehe, intrase pe domeniul meu, asa ca nu a mai scapat pana cand nu a venit la noi in casa. L-am tratat cu o cafea si, ceea ce este mai important, l-am ajutat sa inteleaga cum se foloseste un calculator, cum se da o comanda pe internet. Implicit, aceasta actiune l-a ajutat sa aiba o baterie auto in plus si sa isi poata face planuri pentru a sarbatori revelionul la casa batraneasca a bunicii, asa cum visa el. Nici macar nu mi s-a parut prea greu sa ii explic, mai ales ca am facut-o ca si cum omul ar fi avut 6 ani, caci in privinta internetului chiar asa era. m inceput prin a-i spune ca "iti trimit baterii auto la domiciliu direct, fara ca tu sa faci vreun efort in aceasta privinta. Trebuie doar sa intri pe site-ul respectiv, sa pui in cos produsul/produsele dorite, sa urmezi pasii pe care ei ti dau mura in gura si gata, in cateva zile sosesc acele baterii auto la domiciliu."

Vi s-a intamplat si voua vreodata sa ajutati pe cineva sa priceapa ce este internetul si cum se da o comanda online, indiferent de produsul pe care omul il vrea la domiciliu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu