espressocafe.ro

vineri, 11 decembrie 2015

Atelier rochii pentru rochia visurilor tale

Fetele stiu intotdeauna ce vor, chiar daca de multe ori se rasfata si vor sa lase impresia ca sunt indecise, ca au nevoie de sfaturi. Stiu exact care este culoarea cu care le sta cel mai bine (vezi, fata, se asorteaza cu ochii mei, cu masina lui, cu...), stiu exact cum trebuie sa arate bijuteriile care sa le scoata in evidenta, cum arata pantofii care le pun in valoare tinuta si mersul elegant, de felina iesita la vanatoare (asta nu am spus-o eu, ci un bun prieten) si, mai presus de toate, fetele stiu cum trebuie sa arate rochia perfecta, rochia lor de vis. Din pacate, foarte rar se intampla ca intregul sa fie perfect. De cele mai multe ori pretentiile fetelor pot parea exagerate, caci le este foarte greu sa gaseasca acel model de rochie care sa le multumeasca in absolut toate privintele. 

Daca le place foarte mult croiala unei rochii, sigur nu gasesc acel model in culoarea preferata. daca isi gasesc rochii in culoarea ce le pune in valoare, mai mult ca sigur vor descoperi ca nu le place croiala si materialul din care este facuta rochia sau ca nu exista marimea lor. Daca printr-o adevarata minune toate cele de mai sus reprezinta exact ceea ce vor fetele, pot face pariu ca pretul acelei rochii de vis li se va parea mult prea mare (cazul meu, mai mereu). Tocmai pentru ca sunt femeie si stiu din proprie experienta si din discutiile cu alte fete/femei cat de grea se dovedeste uneori a fi alegerea, vreau astazi sa iti recomand si tie, draga mea cititoare, un Atelier rochii pentru rochia visurilor tale, acea rochie la care sa iti placa totul, si croiala, si materialul, si marimea, si culoarea, si, de ce nu?, pretul. 

te voi ruga sa dai clic pe linkul de mai sus, sa te uiti cu atentie la modelel de rochii de pe acel site, sa citesti si cele scrise acolo, apoi sa te intorci fericita si sa imi spui ca da, am avut dreptate, iar tu ti-ai gasit rochia visurilor tale in acel atelier. Am convingerea ca asa se va intampla. Eu, atat de pretentioasa in privinta rochiilor incat de obicei prefer sa ma imbrac in pantaloni pentru ca nu gasesc rochia de vis, imediat ce am intrat in acest atelier mi-am spus ca as putea cumpara toate rochiile de acolo, daca as avea bani suficienti. Iata cu ce cuvinte vei fi intampinata pe respectivul site:

"Te aştept şi la atelierul meu! Poţi veni cu orice model de rochie sau doar cu elemente pe care le putem combina.

Eşti nehotărâtă? Te pot ajuta să alegi atât modelul care te reprezintă cel mai bine, cât şi materialul potrivit.
Dacă luxul nu vine din cât de multe lucruri ai şi din cât de scumpe sunt ele, ci din cât de bine sunt făcute şi din cât de mult le preţuieşti... Îţi ofer lucruri bine făcute pe care le vei preţui cu siguranţă.
Mă recomandă o experienţă de peste 12 ani şi colaborarea cu case de modă cunoscute. În acest timp, rochiile create sau doar cusute de mine au urcat pe podiumuri la prezentări de modă şi au îmbrăcat vedete la evenimente publice sau private.
Vrei să te simţi ca o vedetă? Te aştept la atelierul meu!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu