espressocafe.ro

vineri, 18 decembrie 2015

Amenajari pentru curte si gradina

Se spune ca omul gospodar isi face vara sanie si iarna caruta. Experienta celor peste 40 de ani de viata ma face astazi sa sustin ca este perfect adevarata zicala si ca au de castigat toti cei care ii urmeaza invatatura. E adevarat, nimeni nu mai face sanie sau caruta, ca le gasim gata facute, numai bune de cumparat, insa ideea ramane si e buna. E luna decembrie, ne asteptam din clipa in clipa sa cada prima ninsoare serioasa, asa ca am putea profita de faptul ca in aceasta perioada putem gasi pavaje si pavele ieftine intr-o gama extrem de larga, intr-o diversitate de modele si culori, pentru toate gusturile si pentru toate buzunarele. Am vazut pe pavconsult.ro o multime de dale de pavaj, care mai de care mai interesante si mai placute ochiului, lucru care m-a facut sa regret iar ca locuiesc la bloc si nu am o curte a mea, careia sa ii dau un aspect fresh  cu ajutorul unor pavaje deosebite. Gandul ca am prieteni care locuiesc la casa si care detin macar un strip de curte m-a facut sa scriu acest articol, sa anunt ca am gasit un site de unde pot fi cumparate pavele ieftine si frumoase. 


Nu doar ca exista produse de calitate si ca preturile sunt foarte bune, dar pe acel site puteti descoperi o sursa nesecata de inspiratie, daca doriti sa va pavati curtea si sunteti in cautarea unor idei creative. Mie, de exempu, imi plac foarte mult dalele care dau curtii un aspect neregulat, caci sunt satula de simetria perfecta pana peste cap. La fel de mult imi plac si pavelele care permit firelor de iarba sa rasara dintre betoane si sa arate omului ca natura este intotdeauna mai puternica si mai ambitioasa. Daca as locui la curte, cu siguranta as cauta sa scap de cenusiul ce mi-a intunecat viata traita la bloc. As cumpara pavaje viu colorate, care sa dea un aer de veselie curtii mele si care sa atraga privirile trecatorilor. De ce pavconsult.ro si nu alta firma?

"Alegeti solutia cea mai buna pentru a va pava curtea.Cea mai buna solutie pentru a va pava curtea vine intr-o multitudine de culori, texturi si la o gama larga de preturi pentru toate buzunarele. O idee nemaipomenita pentru casa ta: poti alege dintr-o multitudine de produse creeate pentru a satisface si cele mai exigente gusturi in materie de decoratiuni de exterior.Pavele speciale personalizate. Ganditi-va cum ar fi sa aveti un pavaj unic, ideal, numai al dvs. . Puteti purta discutii constructive cu expertii companiei noastre pentru a determina ce produse vi se potrivesc.Puteti folosi diferite tipuri de pavele decorative, cum ar fi:
pavele coada dubla topor
pavaje decorative
pavele piscot
pavele eco natura, si va fi pavajul pe care l-ati dorit."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu